Home

Foto plaatsen op Facebook lukt niet

Als je problemen hebt met het uploaden of plaatsen van foto's, kun je deze tips voor het oplossen van problemen proberen: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van Adobe Flash gebruikt. Meestal lost u hiermee problemen op met het toevoegen van foto's op Facebook Ik probeer al een aantal dagen een foto te uploaden op facebook, maar het lukt maar niet. Ik krijg geen foutmelding of zo. Facebook is bezig met het uploaden van de foto, maar hij blijft hiermee eeuwig bezig zonder eindresultaat of time-out. Ik heb tot vorige week vaak foto's geüpload, nooit eerder problemen mee gehad U kunt niet langer foto's en video's rechtstreeks naar Facebook uploaden vanuit Photoshop Elements, Premiere Elements of Elements Organizer. Wijzigingen die Facebook in de toekomst in de API aanbrengt, kunnen opnieuw van invloed zijn op de publicatieservice

Waarom kan ik geen foto's meer uploaden op Facebook

1. Zo is het soms niet mogelijk om een foto te uploaden naar je albums op Facebook of bestaande foto's op Facebook te bewaren in je filmrol. Volg hiervoor onderstaande procedure om deze instellingen opnieuw te herstellen. • Open instellingen op je iDevice • Tap op 'Privacy' • Selecteer de optie 'Foto's' • Activeer de schakelaar bij 'Facebook'
  2. Probleem oplossen. Hieronder vind je instructies voor het oplossen van problemen met foto's en video's. Als je een foto of video ziet die in strijd is met de richtlijnen voor de Facebook-community, ontdek dan hoe je die moet rapporteren
  3. Na een update van windows 10 kan ik geen foto's meer uploaden op Facebook. Wel een geschreven bericht plaatsen maar geen foto's. Op andere sites, zoals 500px lukt het wel om foto's te uploaden, maar dus niet op Facebook. Ik gebruik Windows Edge en daar zit Adobe Flash Player in geintegreerd, dus dat zou geen probleem moeten zijn
  4. Je contactpersonen uploaden naar Facebook. Je startpagina. Hoe het nieuwsoverzicht werkt. Beheren wat je ziet in het nieuwsoverzicht. Berichten leuk vinden en erop reageren. Zoeken. Nieuwsoverzicht vertalen. Translate Facebook-app. Herinneringen

Als je nog niet bij Facebook bent aangemeld, voer dan om verder te kunnen eerst je e-mailadres (of je telefoonnummer) en je wachtwoord in. 2 Ga naar de pagina waarop je je foto ('s) wil posten. Als je gewoon foto's op je eigen pagina wilt posten, kun je op de pagina van je newsfeed blijven Stel zo een nieuwe profielfoto in: Ga naar facebook.com en log eventueel in met uw gegevens. Klik rechtsboven in het menu op het pijltje omlaag en klik op uw naam. Klik op het rondje met de profielfoto en klik op Profielfoto bijwerken Ik kan geen video toevoegen op Facebook. | Facebook-helpcentrum. Helpcentrum. Je account beheren. Aanmelden en wachtwoord. Je profiel en instellingen. Namen op Facebook. Meldingen. Voorkeuren voor nieuwsoverzicht. Je gegevens bekijken en downloaden Stap 1. Log in op je Facebook account. Stap 2. Klik in het linkermenu op photos. Stap 3. Klik rechts bovenaan op upload photos. Stap 4. Nu kan je een naam en omschrijving invullen voor je album. Stap 5. Klik op create album. Stap 6. Nu kan je foto's selecteren die je wenst op te laden. Stap 7. Eens je album klaar is klik je op save. Je foto's staan nu op facebook Photos | Facebook-helpcentrum. Helpcentrum. Je account beheren. Aanmelden en wachtwoord. Je profiel en instellingen. Namen op Facebook. Meldingen. Voorkeuren voor nieuwsoverzicht. Je gegevens bekijken en downloaden

CoHond - Posts | Facebook

Kan geen foto's en video's uploaden naar Faceboo

Meld je via een computer aan bij Facebook. Klik rechtsboven op Facebook op . Selecteer Hulp en ondersteuning en vervolgens Een probleem rapporteren en volg de aanwijzingen op het scherm. Meer informatie over welke gegevens naar ons worden verzonden als je iets rapporteert wat niet werkt Lees deze tips en bekende aanmeldproblemen als je problemen hebt met het aanmelden bij je account 7. Wanneer je kiest voor 'bestand selecteren' wordt de Verkenner geopend. Zoek in de Verkenner het fotobestand, Klik het aan en klik op Openen. 8. De foto wordt ge-upload. Na het uploaden zie je dat de foto ook al is aangevinkt. Klik dan rechtsonder op 'Invoegen'. 9 Wanneer je een bericht of foto deelt op jouw zakelijke pagina, verschijnt er een melding dat je een knop kan toevoegen zodat gebruikers kunnen reageren via Facebook messenger. Het doel van die knop is dat mensen dan direct een privé-bericht kunnen sturen naar jouw pagina, zonder daarvoor eerst naar jouw Facebook pagina zelf te gaan

Het beste antwoord. Bij instellingen -> privacy, kan je instellen wie wat ziet. Wanneer je iets plaats (foto's/status) word er gevraagd aan 'wie' je het stuurt: openbaar (wereldbol), vrienden (twee poppetjes) ect. Vaak kiest hij automatisch het laatst/meeste geselecteerde Controleer ook of internet in andere apps wel werkt, bijvoorbeeld Safari of Twitter. Doet alleen Facebook het niet, dan zit het probleem daar. Zorg dat je de laatste versie van de app hebt. Ga. Klik op Connect with Facebook Volg de stappen in de pop-up. Meld je af en meld opnieuw met je account aan in Windows Live Photo Gallery en probeer nog eens om foto's te uploaden in Facebook; Als het probleem zich blijft voordoen, laat het ons dan alsjeblieft weten door een vraag te posten

Problemen met het uploaden van foto's naar Facebook

In volgende stappen gaan we je uitleggen hoe je een foto plaatst op facebook: Stap 1. Log in op je Facebook account. Stap 2. Klik in het linkermenu op photos. Stap 3. Klik rechts bovenaan op upload photos. Stap 4. Nu kan je een naam en omschrijving invullen voor je album Zodra Facebook die herkent, zal zijn of haar profiel verschijnen. Selecteer dit profiel door erop te klikken. 7. Klik op 'Plaatsen' en de foto zal automatisch geüpload worden op Facebook. Als er vrienden genoemd zijn bij de foto, krijgen die automatisch een melding dat ze getagd zijn Ga naar facebook.com en log in met gebruikersnaam en wachtwoord. Een nieuw fotoalbum aanmaken gaat als volgt: Klik op uw eigen profiel. Klik hiervoor op het pijltje omlaag in de menu balk en klik op uw eigen naam. Klik op Foto's. Klik op + Album Maken. Links in beeld verschijnen opties voor het album

Foto op Facebook plaatsen. Ik ben voor het eerst met lightroom aan het werk en zoek al mijn vragen op, zoals ook hoe zet ik foto op fb, dat lukt. Maar nu heb ik nog een vraag, bij iPhoto kon ik een foto als bureaublad activeren, Het lukt mij niet om Lightroom te koppelen aan Facebook Via mobiel lukt het wel, maar via pc kan ik geen bericht plaatsen. Ook als ik op BEWERKEN klik ofzo gebeurt er niets. VIND IK LEUK werkt wel, maar lang niet alle knopjes dus. Hoe kan ik dit oplossen? Goeievraag is het grootste vraag en antwoord platform van Nederland Terwijl de controle loopt, kunnen gebruikers niet bij hun eigen Facebook-account. Het is niet voor het eerst dat Facebook zijn gebruikers vraagt foto's te uploaden om misbruik tegen te gaan Lukt het je nu niet om je blokkade op te heffen, ik kan nog op facebook maar ik kan niets meer plaatsen, ik kan mijn berichten niet meer lezen, Account is geblokkeerd niet uitgeschakeld volgens formulier. Had enkel de foto van happy halloween geplaats. (Een spooky). Ik kan op facebook geen reactie meer plaatsen op. Als ik op het vlaggetje duw reageert dat niet. Ook de vind ik leuk gaat niet. Weten jullie soms Hoe het komt. .? Thx. Zette Goeievraag is het grootste vraag en antwoord platform van Nederland

Op deze pagina vind je een overzicht van alle persoonlijke eigenschappen waarop Facebook streng toezicht houdt, met daarbij genoemde voorbeelden.. 2. De advertentie maakt onterecht gebruik van een merk. In sommige advertenties wordt geprobeerd om de naam Facebook, inclusief de merken die onderdeel zijn van dit sociale platform, te gebruiken voor commerciële doelen Aangezien dit niet lukt klikte ik op de link I'm having trouble with this step waarna ik naar deze pagina gebracht werd: Daar klikte ik op submit a request: Daarna had ik mijn eigen identiteitskaart wat gephotoshopt zodat deze mijn valse naam en geboortedatum zou weergeven, maar facebook vertelt mij dat de afbeelding, die gewoon een .jpg bestand is, een virus bevat, wat uiteraard niet kan

Probleem oplossen Facebook-helpcentru

Klik op Meer foto's toevoegen om meer foto's vanuit de Verkenner toe te voegen aan het album. Klik op Foto's plaatsen en uw nieuwe album is klaar. Als u een album wilt bewerken, dan klikt u eerst op uw naam links in beeld, dan op Foto's. Klik dan op Albums en ga naar het betreffende album. Prominent in beeld staat de knop Bewerken Ik kan op één of andere manier geen fotos (of andere dingen) niet meer delen op Facebook. Weet iemand hoe je kan instellen dat je weer openbaar fotos kan delen? Goeievraag is het grootste vraag en antwoord platform van Nederland Als je het hebt over Facebook Messenger, die berichten kan ik niet voor je checken. Wij zijn 24/7 bereikbaar maar beantwoorden alle privéberichten van oud naar nieuw. Als je nog geen antwoord hebt zijn wij nog niet aan het bericht toegekomen. 2021-07-02 07:41:37

U kunt een bericht of foto plaatsen en daarin een verwijzing opnemen naar iemand anders. Dit heet 'taggen'. Maak zo bijvoorbeeld bij een groepsfoto duidelijk wie wie is. Maar let op: Het bericht of de foto verschijnt dan niet alleen op uw eigen tijdlijn, maar ook op de tijdlijn van degene die getagd is. Niet iedereen stelt dit op prijs 3. Druk op de menutoets linksonder op je toestel en ga naar 'Instellingen' → 'Automatisch uploaden'. 4. Schuif de balk bovenaan naast 'Automatisch uploaden' naar rechts zodat deze groen kleurt. 5. Selecteer foto's en/of video's. Dit hangt af van het type bestand dat je automatisch wilt uploaden. 6 Facebook bepaalt zelf welke woorden ze daar onder laten vallen. Suggesties met vergelijkbare pagina's: wanneer bezoekers bij uw pagina op de knop Like klikken krijgen ze soortgelijke pagina's als uw pagina te zien. Andersom wordt uw pagina aangeraden om te 'liken' wanneer bezoekers op de knop Like klikken op soortgelijke bedrijfspagina's Bij het uploaden van foto's kwam ik erachter dat windows 8 automatisch foto's draait, opzich geen probleem, maar als je de foto's gaat uploaden dan zijn de automatisch gedraaide foto's weer liggend. Is hier wat aan doen zodat windows niet meer automatisch de foto's draait Hoe kun je er voor zorgen dat je Facebook advertenties niet worden afgekeurd? Misschien heb je het al eens meegemaakt. Je hebt veel energie gestoken in een pakkende advertentie, je klikt op 'publiceren' en vervolgens krijg je alleen een e-mail van Facebook dat je harde werken niet voldoet aan de Facebook regels

Klik op Foto selecteren als u een foto wilt gebruiken die u al op Facebook hebt opgeslagen. Klik op een foto en sleep deze naar de gewenste positie. Klik op Foto uploaden als u een foto wilt gebruiken die op de computer staat. Blader naar de gewenste foto, klik erop en klik op Openen. Versleep deze eventueel Manier 2 om een Facebook avatar te maken: Als je in je instellingen de functie Avatar niet kunt vinden is er geen vrouw over boord. Je kunt je poppetje ook op de volgende manier maken: Stap 1: Tik op je smartphone onder een willekeurig bericht in een reactie. Stap 2: Tik op het smiley-icoontje. Stap 3: Tik op het paarse lachebekje

Op de site en Twitter werkt dat nog steeds zo als voorheen, maar als ik nu een Facebook-link 'klaar wil zetten', maakt ie daar dus automatisch 'Pagina niet gevonden | 073voetbal.nl' van :(. Komt omdat de pagina pas morgen 'in de lucht' komt en nu logischerwijs nog niet gevonden kan worden Met Facebook op iPhone en iPad blijf je in contact met vrienden. Lees hoe je Facebook en Messenger gebruikt, welke andere iOS-apps Facebook je kunt gebruiken, wat de nadelen van de Facebook-app. 1. Download foto's via Facebook-archief. Facebook heeft de mogelijkheid om je gehele archief inclusief wall posts, foto's en berichten te downloaden. Dit is erg handig als je een back-up wilt hebben van al je Facebook-informatie, en natuurlijk ook als je al je Facebook-foto's op je computer wilt zetten Plaatsen van foto op marktplaats Ik kon altijd probleemloos foto's plaatsen bij mijn advertenties op marktplaats, dit lukt nu echter niet meer (foto's hebben het juiste formaat dus daar ligt het niet aan) Dit werkt net als elke andere uploadinterface waar je een afbeelding van je computer kunt pakken en deze naar de Facebook-winkel kunt uploaden. Naam und Omschrijving zijn behoorlijk vanzelfsprekend. Nogmaals, dit hangt allemaal af van het type producten dat je verkoopt, dus voel je vrij om creatief te worden en te praten over wat het product speciaal maakt

Wanneer je informatie op Facebook publiceert, zoals foto's of berichten, kan je een link toevoegen naar iemand zijn tijdlijn op Facebook. Het bericht verschijnt dan ook op de tijdlijn van deze persoon. Deze link wordt taggen genoemd.Andersom geldt dat ook; iemand anders je ook in zijn of haar foto's en berichten taggen In plaats van iedere dag, soms zelfs meerdere keren per dag, op Facebook te zitten om de berichten te plaatsen, kun je berichten klaar zetten en op deze manier tijd besparen. Het inplannen van berichten werkt bijna hetzelfde als het plaatsen van een bericht

foto's uploaden naar facebook - Microsoft Communit

Via de standaardfunctie 'Afbeeldingen en video's importeren' op een Windows 10-computer is het mogelijk om foto's over te zetten. Dit is een goede methode om alle foto's die op de iPhone staan in één keer over te zetten naar de computer. Handig is ook dat de computer herkent of de foto's al op de computer staan Ga nu naar Mijn app en zoek de Facebook Messenger. Stap3. In het volgend scherm vind je de update optie als de software op je telefoon niet up to date is. Stap4. In het geval de software al geupdate is en nog steeds niet werkt, tik op de-installeren. Dit de-installeert de software van je telefoon. Stap5

Hoe deel ik foto's op Facebook? Facebook-helpcentru

Foto's en bestanden verplaatsen naar OneDrive met de OneDrive-app. Wanneer u bestanden verplaatst, verwijdert u ze van uw pc en voegt u ze toe aan OneDrive. Selecteer de pijl naast OneDrive en kies Deze pc. Blader naar de bestanden die u wilt verplaatsen, en swipe vervolgens omlaag of klik erop met de rechtermuisknop om ze te selecteren Hooguit plaatsen bedrijven hun Instagram stories door naar Facebook, maar dat is feitelijk natuurlijk niet hetzelfde als het maken van stories voor je Facebookpagina (en je Facebookdoelgroep). NB: Zelfs binnen groepen kunnen Facebook stories gemaakt worden, vanaf de persoonlijke profielen van de leden Op het moment dat je iemand wilt taggen in een update, voer dan de volgende stappen uit: Plaats de update met de naam erin die je straks wilt taggen (of laat die nog even weg) Plan de datum en tijd verderop in de toekomst, genoeg om je update te kunnen bewerken dadelijk. Vervolgens klik je op Bericht bekijken dat verschijnt nadat je je bericht. Wij hebben het op meerdere Facebook pagina's getest en het werkte bij allemaal. Om te kijken of het bij jou ook werkt kun je naar je Facebook pagina gaan om de omslagfoto te wijzigen. Als er foto/video uploaden staat dan kun je ook video's toevoegen Interessant en nuttig artikel, precies waar ik naar op zoek was! Wat mij in mijn prille zoektocht naar een geslaagde advertentiecampagne op facebook nog niet helder is, is hoe het zit met de kosten. Als ik op facebook surf naar advertentiemogelijkheden voor de betreffende organisatiepagina, dan doe ik dat als 'eigen gebruiker' voor een bedrijf

Foto's uploaden naar Facebook: 14 stappen (met

1. Zoek de content die je wilt delen op je nieuwsoverzicht. Als je de reacties en vind-ik-leuks van een bericht wilt behouden moet je er op reageren. Je kunt reageren op iemands bericht of afbeelding. Je kunt deze methode ook gebruiken om een oude post van jou of een vriend te herposten. Zoek de originele post (mogelijk moet je teruggaan via. Intussen maken wij ons sterk voor werk, voor iedereen in onze regio die dit niet op eigen kracht kan. 2021-06-17 11:02:51 @TimoVandiest De laatste tijd (op meerdere accounts) last van Instagram Stories die niet willen uploaden werkt pas als ik iPhone restart Werkt Marktplaats niet meer op de juiste manier? Controleer dan of er een storing is en volg de stappen die horen bij jouw toestel Facebook laat gebruikers wereldwijd video's in reacties plaatsen. De mogelijkheid is het resultaat van een hackathon bij het bedrijf, eerder dit jaar. Facebook brengt de optie naar de web-versie.

Nieuwe profielfoto op Facebook SeniorWe

1. Facebook heeft vlak voor de release van Windows 8.1 een app uitgebracht in de Windows Store. De app, alleen beschikbaar voor Windows 8.1, biedt een snelle toegang tot veelgebruikte functies in een.
  2. Download deze Premium Foto over Een bril, een witte kop koffie, een wit notitieboekje met de woorden time to engage en een balpen liggen op een lichte achtergrond. plat leggen. uitzicht van boven. en ontdek meer dan 10 Miljoen Professionele Stockfoto's op Freepi
  3. Ik krijg veel vragen over het plaatsen van foto's en plaatjes op Facebook. Zowel voor persoonlijke profielen als op Facebook pagina's.Vooral hoe kan ik voorkomen dat mijn foto's op Facebook gedownload worden of ik wil niet dat iemand mijn geplaatste foto's deelt, hoe haal ik die optie weg

Ik kan geen video toevoegen op Facebook

Hoe zet ik een foto op facebook

Photos Facebook-helpcentru

Facebook heeft het onlangs mogelijk gemaakt om posts te embedden op je website. Maar helaas is de optie nog niet voor iedereen open. In deze video bespreken we 3 manieren om Facebook posts in te sluiten, zelfs als de optie nog niet zichtbaar is op jouw profiel Deze kunnen echter niet zomaar worden geplaatst. Er is een andere methode voor vereist dan bij het plaatsen van video's en foto's. Hier zal worden uitgelegd hoe het wel moet. In plaats van een gif te uploaden, moet er een link naar de gif op de betreffende website geplaatst worden. Je kunt dus geen gifs vanaf je computer of telefoon uploaden Een zo hoog mogelijk bereik krijgen op Facebook is voor ons een sport. Dit zijn onze 8 tips voor het beste bereik. #1 Let op de lengte van je tekst. De optimale lengte van een Facebookbericht is volgens onderzoek 40 tekens. Onze ervaring is echter dat je wel wat meer kwijt kunt, mits je echt iets te vertellen hebt Foto's toevoegen aan reacties. Sinds kort is er op Facebook de mogelijkheid om foto's aan reacties toe te voegen. Na de #hashtags een nieuwe interessante functionaliteit. Je kan zien dat er nu een camera-knop (zie gele pijl op screenshot hieronder) verschijnt rechts van het tekstveld waar je normaal je reactie typt

Chris in de haak: januari 2012

Klik je op 'Via bestandsupload', dan haal je een foto/video van je pc en kun je onderaan eventueel 'Op Facebook plaatsen' aanvinken. Zo kun je dus een Instagram-post óók direct op Facebook plaatsen. In de Instagram-app op je telefoon heb je eveneens de optie om je Insta-post ook direct op Facebook te plaatsen YouTube video plaatsen op Facebook met grote thumbnail. Hoe plaats je een YouTube video op Facebook met een grote thumbnail. Dus gewoon een videoplaatje, zoals je dit ook ziet als je een filmpje rechtstreeks upload naar Facebook. In dit blogartikel leg ik het stap voor stap uit, zodat je filmpje meer bekeken wordt op Facebook

Brandweer redt paard uit water langs Knibbelweg inTwee keer de Stokkersbokaal winnen lukt niet | Huis aanDrugs

Hoe kan ik rapporteren dat iets niet werkt op Facebook

Op je photostream komen alle foto's te staan die je upload naar Flickr. Je krijgt met een gratis account 1 Terabyte ruimte om foto's en video's te plaatsen. Dat zijn ongeveer 1 miljoen foto's van 1 MB. Je kunt je photostream vullen met foto's en video's. Voordat ze toegevoegd worden kun je eerst nog informatie opgeven zoals tags. Als u zich niet realiseerde dat er geen nieuw album is gemaakt en op de knop Voeg foto's toe hebt geklikt, doet u het volgende: Open het deelvenster Mijn foto's aan de linkerkant. Maak het album dat u voor uw foto's wilt gebruiken. Breid het deelvenster Onlangs toegevoegd uit en selecteer de datum/tijd van uw recente importbewerking Geen afbeelding is geupload Er zijn een aantal fouten gebeurd waardoor uw aanvraag niet verwerkt kon worden. Verwijder automatisch foto Niet automatisch verwijderen Na 5 minuten Na 15 minuten Na 30 minuten Na 1 uur Na 2 uren Na 6 uren Na 12 uren Na 1 dag Na 2 dagen Na 3 dagen Na 1 week Na 2 weken Na 1 maan

Tekenen en Schilderen als Rembrandt - 674 foto's - 1

Ik kan me niet aanmelden bij Facebook

HOE WERKT HET. 1. Hoe bekijk ik een Facebook-verhaal? Verhalen verschijnen op een nieuwe plaats bovenaan de Facebook-app op smartphone. In de browser-versie van Facebook zijn ze nog niet opgedoken Aanmelden met Facebook Inloggen met Twitter Inloggen met Google. Menu Home. Home. Snelle Links. Foto op site lukt niet! Discussie in 'Vragen en Opmerkingen' gestart door MilkyMel, 22 aug 2006. sorry daarvoor. Nu mijn probleem, het plaatje op mijn site krijgen lukt niet! elke keer krijg ik een kruisje, ik upload eerst bij. Afbeeldingen uploaden naar Instagram. Instagram is een van de populairste sociale netwerken ter wereld, elk bericht dat je plaatst is een foto die je hebt gemaakt. Je kunt de camera van je telefoon gebruiken om een foto te maken en deze.. Klik op het tabblad 'Bijdragen' op Voeg je foto's toe aan Maps. Deze optie wordt niet weergegeven als u geen foto's heeft gemaakt met uw telefoon of we geen locatie voor uw foto's kunnen vinden. Als u een foto wilt plaatsen, klikt u op een of meer foto's. Als u de locatie van een foto wilt bewerken,.

Facebook storingskaart met gemelde storingen. Facebook is een sociaal netwerk waar leden berichten kunnen delen met andere leden. Het biedt daarnaast een platform voor bedrijven en ontwikkelaars voor onder meer spellen. Facebook grafiek met gemelde storingen Let op: Vanaf begin 2020 is het helaas niet meer mogelijk om polls te plaatsen op Facebook. Waarom het sociale netwerk de functie verwijderd heeft, is niet bekend. Facebook-polls zijn een handige manier om de volgers van je persoonlijke profiel of (bedrijfs)pagina om hun mening te vragen. Heb je ook weleens zo'n poll gezien op Facebook en zou je er zelf ook graag eentje willen maken

Clubs > Club-bericht: foto uploaden lukt niet SeniorWe

Dit werkt veel beter dan dat je een link naar een YouTube-video op Facebook deelt. Facebook geeft er namelijk de voorkeur aan dat je een video in het netwerk zelf uploadt. Als het om een video gaat waarin je zelf aan het woord bent, dan adviseer ik je om er ondertiteling aan toe te voegen Hoe werkt taggen op Facebook. Als je iemand tagt op Facebook, dan ontvangt diegene een melding dat hij of zij genoemd is in jouw update, reactie of bijvoorbeeld foto. Afhankelijk van de instellingen komt het ook op zijn of haar tijdlijn terecht, die keuze maakt iedereen vanuit zijn of haar eigen profiel

Ik kan het Facebook bericht niet delen op mijn Facebook

Klik op Opties (zie afbeelding ), Klik op Video inlsuiten, Kopier de code en plaats deze op je website (zie afbeelding). Thumbnail van de video aanpassen. Na het uploaden van je video op Facebook kun je 'm een naam en omschrijving geven. Daarnaast kun je een thumbnail instellen Ik kan niet uploaden. Lukt het je niet om foto's of video's te plaatsen op instagram? Controleer dan of je wel een goede internetverbinding hebt met zowel een Wi-Fi netwerk of een 3G/4G netwerk. Dit is belangrijk om te kunnen uploaden naar instagram

Klik met de r muisknop op de foto, klik op zoeken op schijf. Van hieruit kan je de foto op Facebook plaatsen. Geantwoord op 19-12-2015 om 15:19. Waardeer dit antwoord Misbruik melden; Graag had ik de foto's van mijn reis naar Turkije op mijn facebook gezet. Momenteel heb ik ze op Picasa staan maar het lukt me niet om deze op fb te zetten Klik nu op 'Facebook'. Indien je dit nog niet eerder hebt gedaan, moet je inloggen met jouw Facebook inloggegevens. Wil je jouw Facebook account verwijderen, kies dan 'Koppeling verwijderen'. Bevestig dat je Facebook wilt verwijderen. De koppeling met Facebook is dan verwijderd en jouw Instagram foto's en video's komen niet meer op. Facebook Dating maakt gebruik van een matchsysteem om singles aan elkaar te koppelen. Dat gebeurt niet alleen op basis van geslacht, oriëntatie, locatie en leeftijd, maar ook op interesses en karaktertrekken. Daardoor kun je zelf ook de kwaliteit van je matches vergroten door je matchprofiel aan te passen Gebruikers van Facebook Messenger kunnen vanaf vrijdag eenvoudiger en sneller foto's, video's en spraakberichten naar elkaar sturen. In de iOS-app is het mogelijk om 'grote' likes uit te delen Op Facebook krijg je meldingen, ook wel pushberichten, van persoonlijke profielen, groepen en pagina's. Deze krijg je als je in een foto of bericht getagt wordt, een bericht of reactie ergens op krijgt, bij nieuwe groepsberichten, maar ook als je een vind ik leuk, bericht of reactie krijgt als je pagina beheerder bent